تمیز کردن آجرها با سند بلاست

این کار نسبت به ساب زدن دیوار ها راحت تر و هزینه کمتری داشته و ما این کا را بصورت شبانه روز و در اساع وقت و به صورت انلاین انجام میدهیم در این کار هر گونه جرمی و سیاهی روی آجر نمای شما باشد کاملا پاکسازی میشودتصاویر بالا : تصاویر بالا واقع در شهرک صنعتی رباط کریم ، که در آن کف با استفاده از سنگسابی بتن صاف و منظم و یکدست شد و دیوار های آجری یا آجرسابی با دستگاه واتر جت و سندبلاست تمیز و از کثیفی و آلودگی پاکسازی میشودنماشویی و کفسابی آجر یکی از دیگر خدمات ما از چندین خدمات می باشد که این کار جز پاکیزگی و نظافت میباشد که تمیز بودن انسان و پیرامون اطراف را نشان میدهد.

برای دریافت خدمات ساب سنگ اصفهان اینجا کلیک کنید.

نماشویی با سند بلاست

زمانی که یک ساختمان در طولانی مدت دچار لکه می شود و برای شستشوی آن اقدامی نمی شود این لکه ها به خورد مصالح می روند و شستشوی آن ها دشوار می شود. لکه هایی که در اثر آلودگی ها به وجود آمده باشند با روش های سنتی و مواد شوینده ی معمولی پاک نمی شوند و برای شستشوی آن ها باید از افراد متخصص کمک گرفت. استفاده از دستگاه واترسندبلاست یکی از روش های شستشوی اصولی نما است که باعث از بین رفتن جرم های سخت و رسوب گرفته در نمای ساختمان می شود. نماشویی با این دستگاه باعث رنگ زدایی از سطوح فلزی و مصالح ساختمانی می شود. از آب و سیلیس در دستگاه های واترجت استفاده می شود. دانه های سیلیس متناسب با نوع مصالح انتخاب می شوند و دستگاه واترجت با فشار آب به شستشوی سطوح می پردازد. هر گونه آلودگی مانند چربی ها، زنگ زدگی، رسوبات آهکی یا جرم های سنگین با این روش پاک می شوند.

شستشو نما ساختمان با سند بلاست

برای شستشوی نماهای مرتفع از راپل کار حرفه ای استفاده می شود. شرکت صبح گستر با به کارگیری کادری مجرب از راپل کارانی که به شستشوی نمای مرتفع با رعایت نکات ایمنی می پردازند، سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. دستگاه واتر سند بلاست آب را با سیلیس  به ساختمان ها می پاشد و نام این دستگاه نیز به همین معنی است. گاهی شستشوی نما با واترجت به تنهایی کافی نیست و باید از واتر سندبلاست نیز استفاده شود. نماشویی با دستگاه سند بلاست باعث زنگ زدایی، ماسه زدایی، تمیز کردن انواع قالب های صنعتی، پولیش سطحی و غیره است. ساختمان هایی که در معرض آلودگی بسیار در شهرهای بزرگ هستند فقط با این روش پاک می شوند. راپل کاران اغلب افرادی هستند که برای کار در ارتفاع آموزش دیده اند و با حفظ ایمنی به بالاترین ساختمان هایی می روند که دسترسی به آن دشوار است این افراد با کمک روش های سنتی و یا با استفاده از دستگاه های مخصوص به شستشوی نما می پردازند. اغلب راپل کاران کوهنوردان و صخره نوردان حرفه ای هستند که توسط شرکت های حرفه ای مانند صبح گستر به کار گرفته می شوند و نماهای مرتفع و برج ها را از آلودگی های محیطی پاک می کنند.

سند بلاست در تهران

شرکت صبح گستر با نمایندگی های معتبر در سراسر کشور اقدام به شستشوی نماها با مصالح متنوع کرده است. یکی از روش های به کار گرفته شده برای شستشو نما تهران استفاده از دستگاه سند بلاست است. نوشتن بر روی نما و یا چسباندن آگهی های تبلیغاتی از مهم ترین عوامل انسانی در آلودگی نماهای ساختمانی است. آب های باران که اغلب همراه با آلودگی هوا به ساختمان ها و دیواره ی آن ها نفوذ می کند به راحتی پاک نمی شوند. در این مواقع سه فاز استفاده از واترجت برای پاک کردن آن ها نیاز است. از هر دو دستگاه برای شستشوی بهتر استفاده می شود. از واترجت برای شستشوی سطوح استفاده می شود ولی استفاده از مواد تخصصی برای دستگاه واترسند بلاست به کار می رود. از آب های سرد یا گرم برای شستشوی سطوح استفاده می شود. برای آلودگی و چربی زاید بهتر است از آب گرم استفاده شود.

دستگاه سند بلاست خشک

سند بلاست را می توان با آب یا بدون آب استفاده کرد. آلودگی های بسیاری باعث کدر شدن نماهای شهری می شود. اغلب این آلودگی ها از طریق آلاینده ها انتقال پیدا می کنند. این نوع آلودگی ها به سختی پاک می شوند. برای بناهای سنگی و آجری از دستگاه سندبلاست خشک یا تر و اسیدشویی استفاده می شود. دستگاه واتر سند بلاست با فشار قوی آب و مواد سیلیسی و یا استفاده از اسید یک لایه از جرم ها را از روی آجر یا سنگ پاک می کند. بعد از شستشو و در فاصله ی زمانی مشخص آلودگی ها دوباره برمی گردند و نمای ساختمان را زشت می کنند به همین دلیل بهتر است از مواد نانو برای پاکیزگی ساختمان استفاده شود. در سند بلاست خشک از سیلیس های ریزتری استفاده می شود. پاک کردن جرم و آلودگی ها با این روش امکانپذیر است. استفاده از سند بلاست خشک در تمیز کردن قسمت های مختلف مانند، سوله و سازه ها، سطوح شیشه ای، اتاق و بدنه ی خودرو، سنگ، بتن و آجر و قطعات صنعتی و فلزی به کار می رود.

دستگاه واتر سند بلاست

استفاده از دستگاه سند بلاست تر برای زمانی استفاده می شود که آلودگی و یا سیمان به دستگاه چسبیده باشد. دستگاه های واتر سندبلاست صنعتی آب را با فشار به طرف محیط مورد نظر پرتاب می کند. نوع خانگی این دستگاه ها فشار آب کمتری دارد. از این دستگاه برای لایه برداری سطوح خانگی استفاده می شود. شرکت صبح گستر با به کار بردن انواع روش ها و دستگاه های مدرن و استفاده از نانو نما به پاک سازی محیط های شهری و خانگی می پردازد.