نانو کردن دیوارهای آجری

در بعضی اوقات این اتفاق برای ما پیش آمده است که مشتری ها از ما می خواهند که بعد از سنگ سابی آجرها یک موادی روی آن ها بخورد تا دوباره سیاه و کدر نشود، گروه خدمات کف سابی ما این کار را به راحتی پذیرفته و انجام می دهد که به مواد ما نانو نامیده و بعد از ساب زنی آجرها از این مواد برای آلوده نشدن دوباره آجرها و دیوارها و کف از آن استفاده می کنیم. برای دریافت خدمات نانو نما اصفهان اینجا کلیک کنید.

ما مفتخر هستیم با نمایندگی هایی که در شهرهای تهران، بوشهر، گرگان و کرمان داریم، خدمات شستشو نما را به شکل اصولی و با کیفیت بسیار بالایی انجام دهیم. جهت استعلام قیمت نانو نما تهران و اطلاع از انواع خدمات ارائه شده توسط ما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نانو کردن دیوارهای آجری

استفاده از نماهای آجری همیشه طرفداران منحصر به فرد خود را داشته است. این آجرها در رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند و حال و هوایی صمیمی و سنتی به ساختمان می بخشند. در سال های اخیر به بازار آمدن مصالح مختلف نیز نتوانسته است نماهای آجری را از میدان به در کند. مشکل عمده ی ساختمان ها در شهرهای بزرگ آلودگی های محیطی است که به شکل دوده و کثیفی در هوا وجود دارد. آلاینده هایی که بر روی ساختمان قرار می گیرد به دلایل مختلفی باعث نفوذ به عمق مصالح می شود و نمای بیرونی و درونی ساختمان را زشت می کنند. استفاده از آجر مزایای زیادی دارد مانند مقاومت بالا در برابر آتش ولی تمیز نگه داشتن آن ها نیز بسیار مهم است. هزینه ی نظافت و نگهداری نماهای آجری مانند دیگر مصالح است. کمک گرفتن از شرکت های متخصص در شستشوی نما تهران باعث سهولت در شستشو ساختمان ها می شود.

نانو نما

شرکت صبح گستر برای جلوگیری از آلودگی و تمیز کردن سطوح از موادی استفاده می کند که خاصیت مخصوص به خود را دارند و هر کدام برای یکی از مصالح ساختمانی کاربرد بیشتری دارند. استفاده از فناوری نانو در سال های اخیر باعث رفع مشکلات زیادی شده است. در شستشوی نما اصفهان نیز از این مواد نانو برای سطوح استفاده می شود. این مواد فقط برای ایجاد یک لایه بر روی آجرها و جلوگیری از کثیف شدن آن ها نیست. بلکه نان ذرات با نفوذ به داخل آجرها از آلودگی های بیشتر بر روی سطوح جلوگیری می کند. کیفیت این مواد تفاوت زیادی دارد. شرکت صبح گستر از با کیفیت ترین نانو در بازار برای زیباسازی نماهای شهری استفاده می کند.

کاربرد نانو بر روی نمای آجری      

حدود 7 الی 8 ساعت بعد از استفاده از نانو طول می کشد تا آجری ها پوشش داده شوند. بعد از انجام روکش قطره های آب تشکیل می شوند. نانو ذرات معدنی بسیار قوی هستند. این مایع در سطح به شکل کاربردی عمل می کنند. این نانو ذرات با عمق آجرها پیوند می خورند. به دلیل کیفیت ذرات نانو رنگ آجرها تغییری نمی کند و ثابت می ماند. یکی از دلایل کثیفی آجرها جذب آب باران به درون این مصالح است. پوشش نانو باعث جلوگیری از جذب آب به درون آجرها و کثیفی آن ها می شود. این روش در ضد آب کردن آجر موثر است.

ویژگی های نانو آجر

نانونما در شرکت صبح گستر توسط افراد حرفه ای به نام راپل کار برای نماهای مرتفع انجام می شود. ایجاد یک پوشش حفاظتی بر روی نمای آجری از شوره و سفیدک زدن این نما بعد از بارش باران های آلوده جلوگیری می کند. استفاده از این مواد نانو باعث محافظت در برابر آلودگی سطوح می شود. این مواد در برابر سایش مقاومت می کنند و تاثیری بر ظاهر آجر نمی گذارند. ضخامت این مواد باید بین 100 الی 150 متر باشد. جذب سریع و اجرای آسان آن باعث استفاده از این مواد توسط نمایندگی های معتبر شرکت صبح گستر شده است. این مواد در برابر شستشو مقاوم هستند حتی اگر فشار آب برای شستشوی نما زیاد باشد. در مناطقی که گرمای هوا زیاد است این مواد در برابر حرارت مقاوم هستند و از نمای آجری پاک نمی شوند. نانو تغییری در رنگ آجرها به وجود نمی آورد و بدون رنگ و بو است.

قیمت نانو نماهای آجری

نانو نما اصفهان به مشتریان عزیز مشاوره ی تخصصی درباره ی نانو کردن نماهای آجری می دهد. برای محاسبه ی قیمت این نماها باید بدانید ساختمان شما چند متر است زیرا قیمت ها بر اساس مترمربع محاسبه می شود. تامین نانو، اجرای آن و شستشوی سطوح با مشاوره گرفتن از شرکت مشخص می شود. استفاده از مواد با کیفیت و بهره گیری از تخصص افرادی که در هر ارتفاعی می توانند مواد را بر روی پوشش آجری اعمال کنند از مزایای ارتباط با شرکت صبح گستر است. استفاده از روش های سنتی و موادی مانند سیلیس و دیسکیلر سطوح را برآمده می کند. قبل از اعمال مواد نانو باید سطح آجر از هرگونه آلودگی پاک شده باشد.

شستشوی نمای آجری

شستشوی نمای آجری در شستشو نما تهران و نمایندگی های آن قبل از استفاده از نانو انجام می شود. از دستگاه ها و مواد شوینده ی مخصوص برای شستشوی نماهای آجری استفاده می شود. برای شستن نمای ساختمان باید از افراد متخصص کمک گرفت زیرا استفاده از مواد معمولی کمکی به پاکسازی نما نمی کند. به خصوص اگر این ساختمان ها مرتفع باشد. راپل کاران حرفه ای برای این کار استخدام می شوند آن ها با شیوه های مدرن ساختمان را تمیز می کنند و بعد از مواد نانو به عنوان پوشش حفاظتی برای نمای آجری استفاده می کنند .این کار باعث جلوگیری از نفوذ آلودگی ها به نمای ساختمان می شود و فاصله بین پاک سازی نما را افزایش می دهد.