نماشویی سنگ اصفهان

آجر ها بعضی اوقات که کثیفی و آلودگی آنها خیلی قدیمی باشد با شستشو از بین نرود باید سنگساب روی آن انجام شود این کار باعث میشه تا یه لایه از آجر برداشته بشه تا آجر حالت طبیعی خودش و بدست بیاره. شستن نما آجری با مواد و با ابزار انجام میشود و بصورت دستی امکان آن وجود ندارد.

برای نماشویی آجر اینجا کلیک کنید.

نماشویی سنگ

نماهای سنگی بر اثر عوامل مختلف آلوده کننده شکل ظاهری خود را از دست می دهند و یا در اثر شستشوی غیر اصولی دچار ساییدگی و خرابی می شوند. نماشویی سنگ یکی از کارهای تخصصی خدماتی است که توسط افراد متبحر انجام می شود. شرکت صبح گستر با بیش از دو دهه سابقه و به کارگیری کادری مجهز اقدام به شستشوی انواع نماها به خصوص نماهای سنگی نموده است. اغلب افراد با مشاهده ی کثیفی در نماهای سنگی خود اقدام به شستشوی آن ها می کنند و به دلیل عدم آگاهی و مهارت ممکن است نماهای سنگی خود را تخریب کنند. استفاده از ابزار های صیقل دهنده و موادی مانند سرکه اگر میزان استفاده از آن را ندانید باعث ساییدگی بیشتر نمای ساختمان می شود. در خانه هایی که نماهای سنگ نزدیک باغچه باشد ریشه ی گیاهان در میان درز سنگ ها نفوذ می کند و باعث ایجاد خزه و جلبک می شود. این عوامل و سم پاشی درختان و گیاهان نیز نماهای سنگی را دچار خرابی می کنند و به راحتی نمی توان آن ها را پاک کرد. استفاده از محلول های پاک کننده ی غیر مجاز برای انواع نماها و شستشوی نما در وضعیتی غیر اصولی نه تنها جلوه ای زیبا به خانه نمی دهد بلکه آن را بیشتر از قبل بدشکل می کند.

روش های ساب سنگ

روش های زیادی از گذشته تا امروز برای شستشوی نما استفاده می شده است. به مرور زمان این روش ها توسعه پیدا کرده و پیشرفته تر شده است. تعدادی از تکنیک های شستشو به دلیل حساسیتی که نماهای سنگی دارند باید توسط افرادی انجام شود که تخصص کافی داشته باشند. روش های فیزیکی شامل استفاده از برس های مخصوص، ساییدن و بخار دادن و غیره است و روش های شیمیایی نیز با استفاده از مواد شوینده اسیدی و آلی انجام می شود. برای استفاده از این روش نباید بدون داشتن اطلاعات کافی اقدام کرد زیرا ممکن است به نما آسیب زده شود. روش های ساب سنگ باید توسط افرادی به کار برده شود که قبلا این کار را انجام داده اند و درباره ی معایب و مزایای آن اطلاع کافی دارند.

شستشوی نما سنگ 

برای زیباسازی شهری یکی از راه هایی که در سال های گذشته زیاد استفاده می شود شستشوی نما است. آلودگی هایی که در هوا وجود دارد یکی از دلایل عمده ی کدر شدن نماهای شهری و ساختمان ها با مصالح مختلف است به دلایلی مانند برج سازی و حساسیت مصالح هر کسی نمی تواند این ساختمان ها را تمیز کند در گذشته برای شستشوی آن ها از داربست استفاده می شد. این روش خطرات خود را دارد ولی امروزه روش های مدرن جایگزین روش های سنتی شده است. نماشویی روشی برای لایه برداری از سطوح و از بین بردن لکه های سطحی و عمقی است.

قیمت ساب سنگ

قیمت شستشوی نمای سنگی یا همان ساب سنگ اصفهان بستگی زیادی به نوع و جنس ساختمان دارد. جنس مصالح یکی از عواملی است که قیمت را تعیین می کند برای هر کدام از مصالح باید زمان مشخصی را به کار برد. بعضی از مصالح به راحتی تمیز می شوند ولی برای شستشوی مصالحی که حساسیت بیشتری دارند زمان زیادی نیاز است. هر آلودگی تاثیر خاصی بر مصالح می گذارد و باعث ایجاد لک هایی می شود که گاهی برای پاک کردن آن ها نمی توان به راحتی اقدام کرد. پاک کردن لکه هایی که به عمق مصالح نفوذ کرده است نیاز به روش های تخصصی دارد. مساحت سطحی که نیاز به شستشو دارد نیز در تعیین قیمت موثر است. اغلب موسسات هزینه ی شستشو را بر اساس متراژ مشخص می کنند. بسیاری از موادی که برای شستن نماها استفاده می شود شوینده های تخصصی هستند و قیمت آن ها با شوینده های عادی تفاوت دارد.

نماشویی ساختمان های سنگی

سطوح سنگی بسیار زیبا و جذاب هستند. برای اکثر برج های بزرگ ممکن است انتخاب اول نمای سنگی باشد زیرا شستشوی آن نیز راحت تر به نظر می رسد و در سال های اخیر سنگ ها تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند. سنگ ها در شرایط مختلف آب و هوایی به عنوان عایق عمل می کنند و باعث حفظ دما می شوند. گاهی آلودگی های این سطوح باعث نفوذ این لکه ها به عمق سنگ می شود و به نظر می رسد هرگز نمی توان این لکه ها را پاک کرد. گروه راپل کار در تهران با انجام مراحل تخصصی و شوینده های مخصوص به تمیز کردن اصولی نماهای سنگی و دیگر نماها می پردازند. استفاده از دستگاه های مختلف و راپل کاران برای شستشوی نماهای ساختمانی از جمله خدمات مربوط به شرکت صبح گستر است. نماشویی راهکارهای مختلفی دارد از جمله استفاده از سندبلاست، نماشویی با واترجت، نماشویی نانونما و استفاده از شونده و ابر برای شستشوی نما که توسط راپل کاران مورد استفاده قرار می گیرد. به کار بردن هر کدام از این روش ها باعث می شود نمای ساختمان به بهترین شکل تمیز شود و آلودگی ها رفع شوند.