تمیز کردن راه پله سنگی

بهترین روش تمیز کردن راه پله سنگی چیست؟

نکات مهم تمیز کردن راه پله سنگی + روش کار

تمیز کردن راه پله سنگی به زیباتر نگه داشتن آنها برای داشتن آپارتمان منظم تر کمک می کند. با گام های صحیح و روش های اصولی می توانید پله های سنگی آپارتمان یا حتی محل کار خود را به نحو مطلوب تمیز کنید. پله های تمیز همیشه درخشان تر جلوه می کنند و حس خوبی را در افراد به وجود می آورند. می توانید از مواد شیمیایی ملایم استفاده کنید یا حتی محلول های رقیق با مواد طبیعی تهیه کنید و برای این منظور به کار ببرید.

تمیز کردن راه پله سنگی به معنای این است که سطوح پله ها و نرده ها را از هر آلودگی پاک می کنید. شاید تا به حال نمی دانستید که با تهیه یک محلول صابونی ملایم می توانید این کار را انجام بدهید. اما سوال اصلی این است که آیا با این محلول های شوینده خانگی، پله ها تمیز می شوند یا فقط برای مدتی آثار آن باقی می ماند؟

باید خاطر نشان سازیم که برای تمیز کردن همه سطوح در خانه باید از شوینده یا تمیز کننده مناسب استفاده کنید. تمیز کردن سطوح سنگی با تمیز کردن سطوح چوبی بسیار متفاوت است. شوینده ای که برای سنگ گرانیتی استفاده می کنید با تمیز کننده سطوح سنگ تراورتن نیز با هم فرق دارند. پس می بینید که نباید به هر قیمتی مشغول به تمیز کردن پله های سنگی آپارتمان خود شوید!

اگر علاقه مند هستید با روش های ساده تمیز کردن راه پله سنگی آشنا شوید، این مطلب برای شما است. ما را همراهی کنید تا اطلاعات کاربردی بیشتری به دست بیاورید.

روش خوب برای تمیز کردن راه پله سنگی در کمترین زمان!

ساده ترین روش برای تمیز کردن پله های سنگی آپارتمان، که البته یک راهکار خانگی هم محسوب می شود، استفاده از یک محلول نسبتاً قلیایی با ماهیت صابونی است. اگر راه پله های شما دارای لکه هایی هستند، می توانید از مخلوط جوش شیرین و آب گرم استفاده کنید. کار تمیز کردن راه پله سنگی را از طریق اسفنج نرم و بدون سطح خشن دنبال کنید.

یک شوینده مایع صابون و محلول آب گرم می تواند برای تمیز کردن پله هایی به کار برود که لکه های سخت ندارند. برای این کار هم باید از پارچه ها یا دستمال های مخصوص کف شویی استفاده کنید تا آب اضافه را به خود جذب کند. اگر تجربه ای در زمینه تمیز کردن پله ها ندارید یا نمی دانید که لکه ها را چطور از روی سطوح سنگی پاک کنید، از شرکت خدماتی می توانید کمک بگیرید.

و اما اگر می بینید که پله های سنگی شما بسیار کثیف هستند که با شوینده های ملایم تمیز نمی شوند، تنها راهکار استفاده از شوینده های قوی تر، و مخصوص سنگ است. با توجه به جنس سنگ راه پله ها باید مطابق با دستور العمل سازنده شوینده، بهترین نوع را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین شرکت خدمات کار در ارتفاع

نکات مهم برای تمیز کردن راه پله سنگی

روش تمیز کردن راه پله سنگی

روش تمیز کردن راه پله سنگی

  • قبل از تمیز کردن پله های سنگی مطمئن شوید که آلودگی های سخت یا لکه ها را برطرف کرده اید. زباله ها را جارو بزنید و گرد و غبار را پاک کنید.
  • هر درز یا شیار یا زاویه در مسیر راه پله را با دقت با برس هایی تمیز کنید که جرم و آلودگی از بین برود.
  • در درجه اول بهتر است از شوینده ملایم، یعنی یک محلول صابونی ساده استفاده کنید. اگر لکه های سخت تری روی پله ها است، از شوینده مخصوص سنگ استفاده کنید.
  • از پارچه بدون پرز یا اسفنج نرم برای جمع آوری آب در تمیز کردن راه پله سنگی استفاده کنید.
  • بعد از تمیز کردن پله ها اجازه دهید تا سطوح، کاملاً خشک شوند.
  • قبل از شستشوی پله ها بهتر است نرده ها را با دستمال نرم و مرطوب تمیز کنید.
  • از شوینده های ملایم و ایمن استفاده کنید تا برای محیط زیست یا پوست دستان شما خطری ایجاد نکنند.
  • شوینده های چند منظوره که برای لباس ها یا ظروف به کار می روند با احتیاط می توانند برای تمیز کردن پله های سنگی هم استفاده شوند.
  • بهتر است ابتدا لکه ها را تمیز کنید و سپس کل سطح را بشویید. اگر لکه ها سخت به سطوح چسبیده اند از یک کارشناس در شرکت خدماتی ساب راه پله راهنمایی بخواهید.
  • پیشنهاد می شود قبل از استفاده از محلول شوینده، یک بار با فشار آب معمولی، راه پله ها را تمیز کنید. به این ترتیب، اثر شوینده می تواند قوی تر باشد.
  • هرگز از برس های خشن با دندانه های تیز برای تمیز کردن سطح پله سنگی یا برطرف کردن لکه ها استفاده نکنید. این نوع برس ها خراش هایی روی سنگ ایجاد می کنند که به تدریج بر زیبایی و دوام آنها اثر منفی خواهد داشت.
  • محلول های شوینده قوی (بخصوص، اسیدها) که برای کارهای صنعتی به کار می روند را استفاده نکنید.
  • به صورت دوره ای، بسته به میزان رفت و آمد روی پله ها بهتر است برنامه ای برای تمیز کردن آنها داشته باشید.

تمیز کردن راه پله سنگی را به شرکت خدماتی بسپارید!

اگر مدیریت آپارتمان را بر عهده دارید اما فرصت کافی برای تمیز کردن راه پله سنگی ندارید، بهترین کار این است که از خدمات شرکت هایی استفاده کنید ساب راه پله ها و پولیش را با کیفیت بالا انجام می دهند. افرادی که برای این کار آموزش دیده اند، بهترین راهنما برای تان خواهند بود.

تضمین کیفیت خدمات تمیز کردن راه پله سنگی، قیمت های مناسب، اعزام نیروهای کار مجرب و خدمات پشتیبانی مشتریان، توسط این شرکت به متقاضیان ارائه می شود. برای استعلام قیمت ساب راه پله می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.