خانه تکانی و نظافت منزل

خانه تکانی و نظافت منزل

خانه تکانی و نظافت منزل

زمان سال نو فرا رسیده است و شما باید آماده شوید.بسیاری از افراد دوست دارند با شروع سال نو شخصیت خود را برای بهتر شدن تغییر دهند ، اما شما ممکن است ایده دیگری در ذهن داشته باشید.برای سال نو ، شاید خانه ای تمیزتر بخواهید.دستیابی به این هدف ممکن است نیاز به رعایت چند نکته در زندگی روزمره شما داشته باشد.برای اطلاع از چند راه حل برای خانه تکانی و نظافت منزل ، به خواندن ادامه دهید.

با یک شرکت خدماتی نظافتی حرفه ای تماس بگیرید

فکر استخدام نظافتچی های حرفه ای ممکن است در ابتدا هیجان انگیز نباشد.بسیاری از صاحبان خانه ممکن است پول اضافی را برای خدمات نظافت تخصصی نداشته باشند.اما مزایای کسب کمک حرفه ای برای تمیز کردن محل زندگی خود را در نظر بگیرید.با شرکت خدمات نظافتی اصفهان که دارای سالها تجربه است ، تماس بگیرید.یک شرکت نظافتی حرفه ای ممکن است در از بین بردن آلودگی و کثیفی در محل زیبای شما بهتر عمل کند.

تعلل نکنید

اگر میخواهید خودتان خانه تکانی و نظافت منزل را انجام دهید ، پس زود دست بکار شوید و از تعلل اجتناب کنید.اگر بگویید که کارهای خانه را برای فردا انجام می دهم ، آنگاه انبوهی از لباس های کثیف ، بشقاب های شسته نشده و اثاثیه یا لوازم داخلی کثیف را در قسمت هایی از خانه خود مشاهده می کنید.

به جای تنبلی ، به برنامه نظافت پایبند باشید: یک روز یا چند روز از هفته را رزرو کنید تا بتوانید خانه خود را بطور کامل مرتب کنید.

افراد کار نظافت را به تعویق می اندازند ، زیرا تنبلی راحت تر از صرف وقت و تلاش برای نظم دادن به خانه است.مثل این افراد نباشید ؛ در عوض ، به خانه تکانی متعهد باشید تا زودتر نتیجه بگیرید.

خانه تکانی عید

سبز پیش برو!

لوازم مختلف نظافت در بازار وجود دارد.راه حل های زیادی می تواند به شما کمک کند لکه های اطراف خانه را از بین ببرید.اما این مخلوط ها ممکن است مواد شیمیایی خطرناکی داشته باشند که ممکن است برای طبیعت مفید نباشد.

به جای استفاده از این محلول های تمیز کننده غنی از مواد شیمیایی ، می توانید با استفاده از محلول های آلی ، ردپای محیط زیست خود را کاهش دهید.

محلول سریع برای از بین بردن لکه ها ، آب لیمو و جوش شیرین است.این دو ماده را در یک کاسه با هم مخلوط کنید.سپس ، با استفاده از یک پارچه تمیز محلول را روی ناحیه مورد نظر بمالید.آنرا برای چند دقیقه روی سطح بگذارید و سپس آن را با آب تمیز بشویید.

داخل کمدها را تمیز کنید

تمیز کردن خانه برای سال نو فقط نباید شامل تمیز کردن جاهایی باشد که جلوی چشم شماست.به عبارت دیگر ، فراموش نکنید که مکانهایی را که ممکن است اغلب آنها را نبینید ، مانند کمد خود تمیز کنید.

لباس های خود را بر اساس رنگ ، فصل یا عوامل دیگر مرتب کنید.همچنین ، فراموش نکنید که این مکان را حداقل دوبار در سال گردگیری کنید.گرد و غبار هنوز می تواند در کمد شما جمع شود ، حتی اگر فکر می کنید این یک فضای بسته است.

وظایف نظافت منزل سالانه را فراموش نکنید

نظافت منزل فقط یک کار روزانه یا هفتگی نیست.حذف عناصر ناپاک از خانه شما ممکن است یک تعهد مادام العمر باشد ، اما این بدان معنا نیست که شما باید هر روز خانه تکانی مخصوص سال نو را انجام دهید.

شما می توانید یک یا دو بار در سال به انجام کارهای خاص نظافت بپردازید.این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • بازرسی دودکش ها
  • تمیز کردن و جارو کردن قسمت هایی مثل پشت کمد و یخچال و غیره
  • شستن دیوارها
  • تمیز کردن لوستر
  • تمیز کردن بالای کمدها و کابینت
  • شستن پرده ها

باز هم ، اگر احساس می کنید این کار بیش از حد سخت و وقت گیر است ، شرکت خدماتی صبح گستر می تواند کارهای خانه را از شما بگیرد!در غیر این صورت ، ممکن است از دوستان و اقوام کمک بخواهید.

اگر نیاز به تمیز کردن مبلمان خانه خود دارید ، برای دریافت بهترین نتیجه با مبل شویی اصفهان ارتباط برقرار کنید.

خونه تکونی

نظافت را به یک کار خانوادگی تبدیل کنید

بسیاری از افراد نظافت را به عنوان یک کار سخت می دانند ، زیرا ممکن است تنها فردی در خانه باشد که کار مرتب کردن را انجام می دهد.اما حذف گرد و غبار و کثیفی و از بین بردن فضاها نباید یک کار انفرادی باشد.

می توانید خانواده خود را درگیر این روند کنید.از فرزندان خود بخواهید اتاق های خود را تمیز کنند.در غیر این صورت ، می توانید نظافت بهاری را به یک بازی تبدیل کنید.به عضو خانواده که سریعترین و کارآمدترین پاک کننده است ، پاداش دهید.این مشوق ها ممکن است آنقدرها هم که شما فکر می کنید بزرگ نباشد – برای کار خوب انجام شده به یاران خود قوطی بستنی یا لیوان های سرد نوشابه بدهید.

سخن نهایی

به یاد داشته باشید ، تمیز کردن نباید یک کار سخت باشد.اجازه دهید این تصمیمات نظافت سال نو به شما کمک کند تا خانه خود را بهتر از قبل مرتب و منظم کنید.در حالی که فکر کردن در مورد تصمیمات شما برای سال جدید ممکن است یک کار ساده باشد ، متعهد شدن به آن قطعنامه ممکن است داستان متفاوتی باشد.مصمم بمانید تا سالها در خانه ای بی عیب و نقص زندگی کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.