نحوه شستشوی نمای ساختمان

مزایای شستشوی نمای ساختمان با راپل

مزایای شستشوی نمای ساختمان با راپل

راپل کار در تهران می تواند شستشوی نمای ساختمان را در مدت زمان بسیار کمی و به نحو احسن انجام دهد؛ چرا که امروزه تعداد طبقات و ارتفاع ساختمان ها دیگر مانند قدیم نیست. به همین دلیل شستشو و نگهداری از نمای ساختمان ها هم راحت نخواهد بود. راپل کار می تواند با هزینه ای مقرون به صرفه بهترین راهکار جهت شستشوی نما به حساب آید نگهداری نمای ساختمان با توجه به متریالی که ساخته شده است کار آسانی نیست، به همین دلیل باید از افراد ماهر برای شستشوی مناسب و قابل قبول استفاده نمود.

شستشوی نمای ساختمان

حفظ ظاهر نمای ساختمان و تاثیر آن بر روی محیط را نباید نادیده گرفت. امروزه شستشو و رسیدگی نمای ساختمان بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به هر حال با وجود انواع آلودگی در سطح شهر اینکه نمای ساختمان نتواند زیبایی و ظاهر خود را به درستی حفظ نماید یک امر طبیعی به شمار می آید.

به همین دلیل توصیه ما به شما این است که سعی کنید، استفاده از خدمات راپل کار در تهران را نادیده نگیرید؛ چرا که امروزه شستشوی نمای ساختمان یک ضرورت به حساب می آید. ساختمان هایی که نمای آن از انواع آلودگی پوشیده شده است، می تواند باعث خرابی و یا تخریب ساختمان نیز گردد. پس برای ایمنی هرچه بیشتر ساختمان نباید رسیدگی به نمای ساختمان را بی اهمیت در نظر بگیرید.

شستشوی نمای ساختمان

شناخت متریال و جنس نمای ساختمان

معمولاً برای نحوه شستشوی نمای ساختمان در ابتدای جنس و متریال نما باید مشخص گردد. برخی از نماها زمانی که نسبت به شستشوی آن اقدام می‌ کنند، به خاطر نوع مواد مورد استفاده، شاید شکل ظاهری اصلی خود را از دست دهند. به همین دلیل شناخت متریال و جنس نما جزء مهمترین مواردی است که به هیچ عنوان نباید آن را نادیده گرفت. توجه داشته باشید که برای ساختمان هایی که طبقات زیادی دارند، اصولاً راپل کار تنها ۶ طبقه ابتدایی را شستشو می دهد، به این دلیل که بقیه طبقات شاید آنچنان در دید مردم قرار نگیرد. حتی رطوبتی که در آب و هوای منطقه وجود دارد، بر روی شستشو و تعداد دفعات آن تاثیر واضح خود را می گذارد. به یاد داشته باشید که همیشه رطوبت از جمله دلایلی است که ساختمان را دچار فرسایش می کند که متاسفانه برخی از افراد به این نکات توجهی نشان نمی دهند.

نحوه شستشوی نمای ساختمان

راپل کار برای شستشوی نمای شیشه ای دقت بسیار زیادی را به کار می گیرد. در این شرایط با استفاده از ابر و تی راپل کار می‌ تواند شستشوی نما را به پایان برساند. به هیچ عنوان از سند بلاست و واترجت برای شستشوی این نوع نما نباید استفاده کرد. نمای کامپوزیت، مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد اما روش شتسشوی این نما هم متفاوت است. معمولاً راپل کار از مواد اسیدی به هیچ وجه در شستشوی نمای ساختمان کامپوزیت استفاده نمی کند. استفاده از واترجت و آب و تی می تواند بهترین راهکار باشد. نمای آجری از جمله نماهایی است که شستشوی آسانی ندارد. سیلیس، واترجت و واتر سندبلاست می تواند راهکار قابل قبولی برای شستشوی این نوع نما باشد.

نحوه شستشوی نمای ساختمان

روش شستشوی نمای ساختمان

برخی تصور می کنند که بهترین زمان برای شستشوی نمای ساختمان می تواند اسفند ماه در هنگام نزدیکی به عید باشد. در صورتی که حتی فصل تابستان نمای ساختمان به شستشو نیاز دارد. حتی در این فصل خشک شدن نما بسیار سریعتر انجام می شود. بدین ترتیب شما نباید تنها یک ماه خاص را برای شستشوی نمای ساختمان در نظر بگیرید. امروزه نماشویی با داربست و نماشویی با طناب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما روش شستشوی نمای ساختمان با راپل و یا همان طناب بسیار ایمن تر است. استفاده از خدمات راپل کار در تهران می تواند در این هنگام بسیار معقولانه و مناسب باشد.

سخن پایانی

راپل کار در تهران را می توانید به صورت آنلاین بیابید، به این دلیل که امروزه استفاده از راپل می تواند ایمن ترین و کم هزینه ترین روش برای شستشوی نمای انواع ساختمان باشد. توجه کنید که برخی از افراد ممکن است آن چنان که باید و شاید در کار خود مهارت نداشته باشند، به همین دلیل باید از سایت های معتبر و با سابقه در این حوزه استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.