نحوه تمیز کردن فرش راه پله

نحوه تمیز کردن فرش راه پله

اگر در خانه چند طبقه زندگی می کنید و پله های شما فرش شده اند ، می دانید که طولی نمی کشد که فرش راه پله کثیف می شود.در اینجا بهترین روش ها برای تمیز کردن فرش روی پله ها آورده شده است.در ادامه همراه ما باشید و برای ارتباط با بهترین مبل شویی اصفهان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ابتدا با استفاده از یک برس سخت هرگونه آلودگی و کثیفی را از فرش جدا کنید.با استفاده از جاروبرقی هر گونه گرد و غبار و آشغال را از روی فرش جدا کنید.برای تمیز کردن فرش روی پله میتوانید از شامپو فرش استفاده کنید و بعد از استفاده از شامپو فرش از یک حوله خشک و تمیز برای جدا کردن آب اضافی فرش استفاده کنید.هنگامی که فرش کاملا خشک شد مجددا از جاروبرقی استفاده کنید.در ادامه در مورد هریک از این مراحل توضیحات کامل تری خواهیم داد.لطفا همراه ما باشید.

مرحله اول : اولین مرحله برای تمیز کردن فرش راه پله ، استفاده از برس سخت برای از بین بردن هرگونه خاک و زباله های چسبیده و نفوذ کرده در داخل فرش است.برای این منظور از بالاترین پله شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید و هرگونه آلودگی را از فرش جدا کنید.

تمیز کردن فرش راه پله

مرحله دوم : وقتی که با استفاده از برس هرگونه خاک و زباله از سطح فرش جدا شد باید بلافاصله آنها را از روی فرش جمع آوری کرد تا دوباره در داخل فرش نفوذ نکنند ، برای این منظور باید از جاروبرقی استفاده کنید.بهترین نوع جاروبرقی برای این کار جاروبرقی بی سیم و باطری دار است.

مرحله سوم: در این مرحله باید با استفاده از یک ماده تمیز کننده مثل شامپو فرش ، فرش راه پله را تمیز کنید.برای شامپو کردن فرش میتوانید به روش دستی عمل کنید و شامپو فرش را بوسیله یک برس روی فرش بکشید و آن را تمیز کنید.اما این روش برای تمیز کردن فرش راه پله مشکل است و زمان زیادی را میطلبد.برای راحتی کار خود در این مرحله میتوانید از دستگاه تمیز کننده فرش استفاده کنید ، اما اینها معمولاً لوازم بزرگ هستند و قیمت بالایی دارند و برای راه پله های محدود مناسب نیستند.

برای دریافت خدمات ساب سنگ اصفهان اینجا کلیک کنید.

نحوه تمیز کردن راه پله موکت شده

مرحله 4 : بعد از شستشوی پله های شما ، آب زیادی روی آنها خواهد بود ، مگر اینکه از یک دستگاه تمیز کننده فرش استفاده کنید که هنگام تمیز کردن ، آب را مکش می کند.شما باید تا حد ممکن این آب اضافی را از بین ببرید ، زیرا چند روز طول می کشد تا فرش به طور طبیعی خشک شود.در این زمان قارچ و سایر باکتری ها می توانند در فرش شما رشد کنند ، بنابراین به نفع شماست که به اندازه ممکن رطوبت فرش را از بین ببرید.بهترین روش برای خشک کردن فرش روی پله استفاده از حوله یا پارچه جاذب برای جذب رطوبت است.البته این کار خیلی وقت گیر است.

مرحله 5 : هنگامی که به اندازه امکان آب اضافی از پله های فرش برداشته اید ، بگذارید آنها برای مدت زمانی ترجیحا یک شب ، به طور طبیعی خشک شوند.هنگامی که پله ها کاملاً خشک هستند ، مجددا از جاروبرقی استفاده کنید تا روند تمیز کزدن فرش بطور کامل انجام شده و نتیجه مطلوبی دریافت کنید.اکنون اگر به فرش روی پله ها نگاه کنید ، خواهید دید که فرش چقدر تمیز شده است.

اگر شما شاغل هستید و زمان کافی برای تمیز کردن راه پله و یا سایر قسمت های دیگر خانه خود را ندارید و یا اینکه توانایی لازم برای نظافت و پاکیزگی روزانه محل زندگی خود را ندارید ، بهتر است از شرکت خدماتی صبح گستر کمک بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.