چگونه طول عمر مبل خود را افزایش دهید

چگونه طول عمر مبل خود را افزایش دهید

مراقبت مناسب از مبل ، از سایش عمومی و پارگی و بطور کلی از پیری زودرس مبلمان جلوگیری می کند.تمیز کردن هفتگی و زدودن گرد و غبار از پارچه مبل نیز امری ضروری است.هم گرما و هم نور آفتاب می توانند باعث رنگ پریدگی مبل شوند و به همین جهت باید مبلمان خود را به دور از گرما و نور مستقیم خورشید قرار دهید.این موارد تنها برخی از راهکارها برای افزایش عمر مبل خانه شما هستند.اگر مایل هستید تا در این زمینه اطلاعات جامع تری کسب کنید ، حتما در ادامه با شرکت خدماتی صبح گستر همراه باشید.

از بین تمام وسایل منزل شما ، مبلمان شما جزو گرانترین وسایل هستند و از آنجا که پول زیادی برای خرید آنها پرداخت کرده اید ، میخواهید تا آنها مدت زمان زیادی دوام  بیاورند ، بنابراین مراقبت از مبلمان جهت افزایش عمر آنها امری ضروری است.

افزایش عمر مبلمان

تمیز کردن هفتگی مبل

جارو کردن ، جهت جمع آوری خاک و سایر مواد زاید می تواند به جلوگیری از نفوذ آنها به داخل الیاف مبل ، تمیز ماندن و طولانی تر ماندن آن کمک کند.زمان جارو کردن بالشتک ها را جدا کنید و زیر آنها و اطراف قاب ها را جارو بکشید.

اما این فقط گرد و غبار نیست که برای مبلمان شما مضر است.آلاینده های داخلی مثل روغن ناشی از پخت و پز در آشپزخانه و دود سیگار می تواند به مبل شما آسیب بزند.برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی ، از هود در محدوده پخت و پز خود استفاده کنید تا چربی را فیلتر کنید و در داخل خانه سیگار نکشید.این تغییرات آسان به جلوگیری از تغییر رنگ و بو در مبل شما کمک می کند.

از کاور مبل استفاده کنید

کاور مبل ، می تواند به محافظت از مبل کمک کند! قرار دادن کاور ، از مبل ما در برابر نور خورشبد ، گرد و غبار و لکه ها محافظت می کند.بعلاوه شستشوی کاور مبل ، خیلی راحت تر از تمیز کردن ، از بین بردن لکه ها از روی مبل و یا شستشوی مبل اصفهان است.

از کاور مبل استفاده کنید

کوسن ها را به طور مرتب بچرخانید

یکی دیگر از راههای ساده برای به حداکثر رساندن عمر مبل شما ، چرخاندن مرتباً کوسن ها است.

لکه ها را بلافاصله برطرف کنید

اگر چیزی روی مبل شما ریخته است ، مهم است که بلافاصله آن را تمیز کنید.هرچه لکه روی پارچه بیشتر بماند ، خطر اینکه لکه دائمی باقی بماند ، بیشتر می شود.بنابراین می توانید با برطرف کردن سریع لکه ها ، عمر مبلمان منزل خود را به حداکثر برسانید.

زمان جابجایی مبل ، مراقب باشید

زمان جابجایی مبل از یک مکان به مکان دیگر مراقب باشید.بجای فشار دادن و کشیدن مبل ، آنها را بلند کنید و نکته آخر اینکه از قرار دادن وسایل سنگین روی مبل خود خودداری کنید ، زیرا همین امر می تواند باعث آسیب شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.