مراحل و اقدامات لازم قبل از نظافت سطوح با کف شوی اتوماتیک

مراحل و اقدامات لازم قبل از نظافت سطوح با کف شوی اتوماتیک

مراحل و اقدامات لازم قبل از نظافت سطوح با کف شوی اتوماتیک

کف شوهای اتوماتیک صنعتی، مکانیزم تمیز کردن کف در تاسیسات و محل شما را بسیار آسان و کارآمد می کند. آنها به طور چشمگیری سریعتر از تمیز کردن های دستی عمل می کنند. بعلاوه، استفاده از اسکرابرهای کف شوی خودرویی و دستی بسیار ساده تر و کارآمدتر از حتی اسکرابرهای خودکار یک دهه پیش است و نسل جدید اسکرابرهای روباتیک این کارایی را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است. اما این بدان معنا نیست که هیچ کاری برای تمیز کردن سطح شما وجود ندارد. یکی از بزرگترین کلیدهای به حداکثر رساندن کارایی و عملکرد در برنامه تمیز کردن کف این است که مطمئن شوید که کف خود را به درستی برای شستشو آماده می کنید.

شرکت صبح گستر با سالها تجربه در زمینه ساب سنگ اصفهان، ساب آجر اصفهان و شستشو نما اصفهان ، با تجهیزات پیشرفته و تجارب بالا با ضمانت کامل در خدمت مردم شریف اصفهان می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل این مراحل را برای شما شرح دهیم.

در اینجا 6 مرحله برای آماده سازی کف برای شستشو وجود دارد:

  1. نصب علائم هشدار/احتیاط

ایمنی همیشه حرف اول را می زند: فراموش نکنید که ابتدای کار تابلو های هشدار/ احتیاط/ کف مرطوب را به طور برجسته نصب کنید تا اطمینان حاصل شود که کارمندان، مشتریان و سایر بازدید کنندگان تاسیسات از تمیز کردن کف در حال انجام است، مطلع شوند. اطمینان حاصل کنید که تابلوها را در مکان‌های کاملاً قابل مشاهده، در ورودی‌های منطقه(هایی) که در آن تمیز کردن کف انجام می‌شود، قرار دهید.

چرا مهم است: حوادث لغزش و افتادن یکی از دلایل اصلی آسیب در محل کار هستند، بنابراین شما باید در حصول اطمینان از اینکه مردم بلافاصله پس از شستشوی کف از کف بالقوه مرطوب آگاه هستند، بسیار محتاط باشید.

  1. موانع را برطرف کنید

به دلیل افزایش کیفیت اثر بخشی نظافت باید تمامی محیط مد نظر از هر گونه وسایل اضافی که سد معبر می کند پاکسازی شود. این وسایل شامل انواع مبلمان و میز، قفسه ها و نمایشگر ها، کلیه وسایل و تجهیزات و … می شود.

این موضوع به دلیل حرکت آسان دستگاه در محیط و اجتناب از برخورد دستگاه با وسایل که موجب خراب شدن و حتی شکستگی آن می شود، مطرح می شود.

هدف این است که دستگاه به جای اینکه در یک مسیر پیچیده و پر از موانع حرکت کند، کارایی مسیر تمیز کردن خود را به حداکثر برساند.

  1. فرش و موکت ها را بردارید

فرش و موکت ها روشی عالی برای تمیزتر نگه داشتن کف ها و کاهش گرد و غبار، کثیفی و زباله های جمع  شده در داخل هستند. قبل از تمیز کردن کف ها با کفسابی خودکار، مطمئن شوید که همه فرش ها را جمع کرده و بردارید.

چرا مهم است: اکثر دستگاه های کف شوی خودکار برای کار بر روی بسترهای سخت کف طراحی شده اند، نه فرش ها یا حتی کفپوش های لاستیکی. این بدان معنی است که دستگاه کفسابی خاک را از فرش بیرون نمی کشد. فرش ها را می توان به راحتی جمع کرد و به وسیله قالیشویی شستشو داد. یک اسکرابر خودکار همچنین می تواند روی لبه های فرش گیر کند و به طور بالقوه فرش یا ماشین آسیب برساند.

  1. کف را از قبل جارو کنید

بهترین کار همیشه این است که از قبل کل مسیر را جارو کنید تا همه گرد و خاک و غبار را از مسیر تمیز کردن پاک کنید. حتی اگر کثیفی قابل مشاهده آشکار نباشد، لایه‌ای از گرد و غبار در بیشتر طبقات در عرض چند ساعت جمع می‌شود.

چرا مهم است: اسکرابرهای خودکار قدرت تمیز کنندگی بالایی را ارائه می دهند، اما همچنین از پوشش سطح شما محافظت می کنند. تمیز کردن یک کف کثیف و گرد و غبار می تواند باعث ایجاد تعدادی از مشکلات ناخواسته شود. اسکرابر ممکن است مقادیر زیادی کثیفی را به گل تبدیل کند و آن را در اطراف کفپوش پخش کند و در نهایت برای تمیز کردن کف به چندین پاس نیاز باشد. سنگریزه‌های کوچک، سنگ‌ها و دیگر زباله‌ها می‌توانند به اطراف کشیده شوند و به طور بالقوه در کف زمین ساییده شوند و به سطح آسیب بزنند. کثیفی و زباله همچنین می تواند باعث سایش و پارگی در برس، درایور پد و سایر قطعات ماشین تمیزکننده شود.

  1. مواد چسبیده شده را پاک کنید

این مرحله در ادامه مرحله 4 می باشد. مطمئن شوید که قبل از استفاده از کفشویی اتوماتیک خود، زمانی را برای مشاهده و پاک کردن هرگونه مواد چسبنده، مانند آدامس یا غذای خشک اختصاص دهید.

چرا مهم است: باز هم، اسکرابرهای اتوماتیک مدرن، تمیز کردن قدرتمندی را ارائه می دهند، اما آنها طوری طراحی نشده اند که مطلقاً هر چیزی و همه چیز را از کف شما پاک کنند. در بهترین حالت، باقیمانده های چسبنده ممکن است سرسختانه در برابر مالش دادن مقاومت کنند و روی کف شما باقی بمانند. اما باقی مانده های چسبنده نیز ممکن است توسط اسکرابر به اطراف پخش شوند، یا می توانند منجر به رگه شدن از اسکرابر شوند.

  1. شارژ کامل باتری ها

همانطور که در مقاله انواع کفشوی های صنعتی به طور کامل در این رابطه توضیح داده شده، دو مدل کاربردی دستگاه های کفسابی به صورت باتری دار و سیمی در بازار کار موجود می باشد. که مدل های بدون سیم و باتری دار در محیط های وسیع و مکان هایی که امکان دسترسی آسان به پریز برق وجود ندارد استفاده می شوند.  باید به این مدل دستگاه ها توجه کافی شود که به طور کامل شارژ شده اند و استفاده از دستگاهی که به طور کامل شارژ نشده، عمر باتری را کاهش می دهد و در کوتاه مدت محبور به تعویض باتری هستید.

ساب سنگ ساختمان

آماده سازی نتیجه می دهد

مانند بسیاری از موارد در کار و زندگی، صرف کمی زمان اضافی برای آماده سازی سطح در جهت تمیز کاری، می تواند سود قابل توجهی را در قسمت نهایی کار به همراه داشته باشد. پیروی از این پنج روش ساده برای آماده‌سازی کف ‌پوش‌ها قبل از استفاده از دستگاه شستشوی خودکار می‌تواند به شما در محافظت و درخشندگی طولانی ‌تر محیط ‌ها کمک کند و در عین حال از سرمایه ‌گذاری شما در تجهیزات نظافتی محافظت کند. اما انجام کمی کار از قبل می‌تواند کارآیی نظافت و کار شما را افزایش دهد، به شما این امکان را می‌دهد که به طور مداوم به کف‌های تمیز و درخشانی که می‌خواهید در کمترین زمان برسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.