انواع اسکرابر یا کف شوی صنعتی

انواع اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی

انواع اسکرابر یا کف شوی صنعتی

امروزه، ماشین‌های کف ‌شویی و تمیزکاریی قوی ‌تر و پیچیده ‌تر از همیشه هستند. به تیم نظافتی شما برای دستیابی به نتایج بهتر و راندمان تمیز کردن بهبود یافته قدرت می‌دهند و در عین حال ایمنی بیشتری را هم برای اپراتور ماشین و هم برای کاربران تأسیسات تضمین می‌کنند.

اما هیچ دستگاه تمیزکننده‌ای وجود ندارد که برای همه مناسب باشد. ماشین مناسب برای این کار به نوع کفی که تمیز می‌کنید، انواع خاک‌هایی که با آن‌ها سروکار دارید، اندازه فضا، چیدمان تأسیسات شما و موارد دیگر بستگی دارد.

انواع اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی

به لطف پیشرفت تکنولوژی، انواع مختلفی از ماشین های کف شوی صنعتی در بازار موجود شده است. دستگاه های زمین شویی و کف شوهای صنعتی برای استفاده ایمن تر و کارآمدتر شده اند و خطرات و خسارت های کمتری را به هنگام کار ایجاد می کنند. آنها کاربر پسند هستند و می توانند با کمترین تلاش ظرف چند دقیقه، مکان مد نظر شما را تمیز کنند.

اگر به دنبال بهترین مجموعه جهت انجام کارهای شستشو نما اصفهان ، ساب آجر اصفهان ، ساب سنگ اصفهان هستید می توانید همین حالا با شرکت خدماتی صبح گستر تماس بگیرید. این مجموعه با استفاده از بهترین و به روز ترین تجهیزات و اسکرابر های صنعتی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.

همچنین این شرکت جرم گیری موزاییک، سنگ های تیشه ای، سرامیک، راه پله، نمای سنگ و نمای آجر را به صورت حرفه ای انجام می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع کفشوی های صنعتی آشنا کنیم.

انواع کف شوهای صنعتی جهت شست و شوی سطوح

هنگامی که نوبت به انتخاب یک نوع اسکرابر صنعتی برای فضای کاری می رسد، دو گزینه اصلی برای انتخاب دارید:

کف شوی های خودرویی و دستی که جهت شستشو و تمیزکاری انواع سطوح مانند پارکت، سرامیک، سنگ و … مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی

کفشوی (اسکرابرهای) خودرویی یا سواری

اسکرابرهای سواری معمولاً برای کارهای تمیز کردن بزرگتر و سخت تر در حجم وسیع ساخته می شوند. آنها شبیه خودروهای کوچکی هستند که رانندگان می توانند سوار شوند و کنترل کنند و به آنها اجازه می دهد در عرض چند دقیقه مناطق وسیعی از کف را در جهت تمیز کاری تحت پوشش قرار دهند.

این تجهیزات دارای برس هایی برای تمیز کردن، تی ، مخازن آب و صابون و سیستم خلاء برای مکیدن هوای غبارآلود و موتور جلوبرنده است. این ماشین ها معمولاً برای کارکردن به باتری یا سوخت نیاز دارند. عملکرد رانندگی مانور را آسان تر می کند و به اپراتور اجازه می دهد دید واضح تری از مناطق تمیز شود.

اسکرابرهای کف، همچنین به عنوان اسکرابر خودکار شناخته می شوند، برای تمیز کردن سطوح سخت مانند کف بتنی در انبار یا راهروهای بیمارستان یا مراکز آموزشی طراحی شده اند.

کفشوی (اسکرابر) دستی

گزینه دیگر برای اسکرابرهای نوع صنعتی، اسکرابرهای دستی هستند. اپراتور به سادگی اسکرابر را با فشار دادن آن به مکان هایی که می خواهد تمیز کند، این دستگاه مانند یک جاروبرقی بزرگ است که به راحتی با دست هدایت می شود و مانند کف شویی خودرویی مجهز به برس هایی برای تمیز کردن، تی، مخازن آب و صابون و سیستم خلاء برای مکیدن هوای غبارآلود و موتور جلوبرنده  است. آنها در اندازه ها و انواع مختلفی هستند و معمولاً برای تمیز کردن فضاهای کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرند.

موارد استفاده از کفشوهای صنعتی

برخی از مدل ها ممکن است برای کار کردن به سوخت، باتری یا برق نیاز داشته باشند. در مقایسه با اسکرابرهای خودرویی، اسکرابر های دستی ماشین‌ها جمع ‌وجورتر هستند و می‌توانند به گوشه‌ ها و شکاف‌ های تنگ در فضای کوچک شما دسترسی پیدا کنند. در عین حال، انرژی کمتری برای کار کردن مصرف می‌کنند و ممکن است پس از استفاده، به دلیل حجم کم آن در کمد نگهداری شوند.

در محیط هایی که راهروهای کوچک و تنگ دارند مانند هتل ها یا مسافرخانه به دلیل حجم کم و سخت نمی توان از کف شوهایی خودرویی استفاده کرد چرا که امکان مانور بهتر را نمی دهد و ممکن است گوشه و کنار ها تمیز نشوند، بنابراین باید از مدل دستی در این مکان ها استفاده شود. یا در مکان های وسیع و بزرگ استفاده از مدل دستی بسیار سخت است و در کوتاه زمان ممکن اوپراتور خسته می شود، این جاست که باید از مدل خودرویی استفاده شود تا هم اوپراتور خسته نشود و هم در زمان صرفه جویی شود و تمامی سطح در کوتاه ترین زمان پاکسازی شود.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد در انتخاب نوع دستگاه جهت کفسابی نوع محیط است. مکان هایی که دارای دسترسی راحت به پریز برق است می توان از مدل کابل دار استفاده کرد و در محیط هایی که بسیار بزرگ است و دسترسی به برق امکان پذیر نیست باید از مدل باتری خور استفاده کرد تا راندمان کار بالاتر رود.

مزیت های استفاده از کفشو ها به جای تمیزکاری دستی

کارآمد انرژی: بهترین کفشو ها می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و در نتیجه هزینه کلی تمیز کردن با استفاده از آب کمتر را کاهش دهند.

قابل حمل: هر فردی که از اسکرابر برای تمیز کردن استفاده می کند به شما خواهد گفت که قابل حمل بودن برای هر اسکرابر خوب ضروری است. این به شما امکان می دهد تا به راحتی از مکانی به مکان دیگر بروید.

سر و صدای کم: بهترین اسکرابرها همچنین صدای بسیار کم تولید می کنند زیرا بسیاری از برنامه ها صدای غیر ضروری را در محیط اطراف خود ممنوع می کنند.

دوام: بهترین کفشوها می توانند شرایط و سطوح سخت را تحمل کنند. می توانند سال ها بدون هزینه های غیر ضروری دوام بیاورد. این کار شما را کارآمدتر و سودآورتر می کند و شما را از درد و رنج تماس مستقیم دست با مواد شوینده نجات می دهد.

سخن پایانی

ماشین‌ های کف‌ شوی صنعتی با ارائه یک فروشگاه یک ‌جا برای تمامی نیازهای نظافتی شما مانند صاف کردن، تمیز کردن، جارو کردن و پولیش کردن همه در تنها یک قطعه تجهیزات، کار مرتب کردن را آسان ‌تر می ‌کنند. این ماشین ها را باید به عنوان یک سرمایه گذاری هوشمند همیشه مصرف در نظر گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.