شستشوی مبل مخمل

شستشوی مبل مخمل

شستشوی مبل مخمل

 لوازم داخلی نقش بسیار مهمی هنگام خرید مبلمان دارد. تمیز کردن  مبلمان دشوار است ، زیرا پارچه های مختلف به مواد شیمیایی مختلف واکنش متفاوتی نشان می دهند. شرکت خدماتی صبح گستر بهترین شرکت انجام ساب سنگ اصفهان، ساب آجر اصفهان، نانو نما اصفهان و… شما را با شستشوی مبل مخمل آشنا می کند.

مشخصه مخمل

مخمل نوع خاصی از پارچه است که روی مبل بسیار زیباتر و روشن تر از چرم یا برخی از مواد دیگر است. اما شایان ذکر است که باید مراقبت های مناسبی از مخمل  شود.  این نوع پارچه استفاده از مواد شیمیایی سخت را دوست ندارد ، به این معنی که شما باید ماده خاصی را با ترکیب خاص انتخاب کنید.

شستشوی مبل مخمل

مزایای پوشش مخمل

این ماده کاملاً در برابر گرد و غبار مقاوم است ، صاحبان حیوانات خانگی می توانند روی آن استراحت کنند ، پشم روی آن جمع نمی شود. نخ ها و مواد دیگری استفاده می شود که در افراد واکنش آلرژیک ایجاد نمی کند ، بنابراین ، اگر کسی از آلرژی رنج می برد ، جای نگرانی نیست.

معایب پوشش مخمل

تفاوت های ظریف خاصی وجود دارد که مانع از جایگاه اصلی این نوع پارچه در فروش می شود: اگر خانواده شما دارای فرزندان زیادی هستند یا از مبل به طور مرتب استفاده می شود ، براق شدن این پارچه خیلی زود از بین می رود و  هزینه این پارچه ارزان نیست.

ویژگی های مراقبت از مبلمان مخمل

قوانین خاصی برای مراقبت از این مبلمان وجود دارد که با رعایت آنها می توانید عمر مفید مبلمان دارای روکش چوبی را برای مدت طولانی افزایش دهید. هنگام تمیز کردن فقط از محصولات در نظر گرفته شده برای این نوع پارچه استفاده کنید و به طور کلی ، تماس با آب باید محدود شود  در غیر این صورت ممکن است مخمل بسیار آسیب ببیند و سپس ترمیم آن تا حد ممکن دشوار خواهد بود. ماده تمیز کننده (دستمال ، پارچه) باید سفید باشد .  آسان ترین راه برای از بین بردن لکه های جدید استفاده از اسفنج مرطوب است .  با استفاده از جاروبرقی  گرد و غبار را از روی مبل پاک کنید. با غلتک چسبناک برای جمع آوری پشم و پرز استفاده کنید. با استفاده از یک دستمال ، محلول صابون را در کل سطح یا مناطق آلوده به طور مساوی و مقدار کمی توزیع کنید. پاک کننده لکه را روی سطح مبل بمالید. بگذارید به مدت مشخص شده روی لکه بماند.  بعد از اتمام مراحل ، باید مبل خشک شود. توصیه نمی شود که آن را با سشوار یا دستگاه دیگری خشک کنید ؛ فقط خشک کردن طبیعی قابل قبول است.

بین بردن انواع مختلف لکه ها

لکه های چربی بهتر است با نشاسته ، جوش شیرین یا نمک پاک شوند. بگذارید مدتی روی آن بماند ، سپس نمک یا نشاسته روی لکه را با اسفنج آغشته به آب صابون تمیز کنید. قهوه ، چای و سایر نوشیدنی های شیرین ریخته شده را با حوله مرطوب بشویید و سپس از آب صابون استفاده کنید. بعد از 15 دقیقه ناحیه آسیب دیده را با یک اسفنج تمیز بشویید و با یک پارچه نرم خشک کنید. خون با آسپرین به خوبی تمیز می شود. یک قرص استیل سالیسیلیک اسید باید در یک لیوان آب حل شود و سپس پارچه را مرطوب کنید تا محل مورد نظر پاک شود .  پس از آن ، با یک پارچه  پاک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.