دستگاه واترجت شستشو

نماشویی ارزان با دستگاه واترجت

مقدمه

تمیزی و نظافت ظاهر بیرونی ساختمان ها و سازه ها تاثیر بسزایی در زیبا جلوه دادن نمای یک شهر دارد، از این رو امروزه با توجه به ازدیاد آلاینده های جوی و تاثیر بد آن شاهد ساختمان هایی هستیم که نمای آن ها در اثر مواجهه با این آلودگی ها زیبایی و تمیزی خود را ازدست داده و ظاهری کثیف و نامطلوبی به خود گرفته اند. این امر مخصوصا در شهرهای بزرگی که تردد و فعالیت های صنعتی در آن زیاد است و هوای آلوده تری دارند، بسیار مشکل ساز است. از این رو نظافت و شستشوی نمای این سازه ها گاهی به سادگی انجام پذیر نیست، خصوصا ساختمان های بزرگ با ارتفاع  بالا که دسترسی آسانی ندارند و انجام این کار را دشوارتر می کنند و مستلزم راه و روشی تخصصی و حرفه ای برای رفع این مشکل هستند. انجام این امر گاهی شامل هزینه های زیادی می باشد که شاید یکی از دلایل مهمی که باعث می شود اکثر صاحبان ساختمان ها نسبت به انجام آن بی توجه باشند، همین مسئله باشد. حال چگونه می توان این مشکل را برطرف کرد بدون متحمل شدن هزینه های زیاد؟ شرکت خدماتی صبح گستر با بهره گیری از سیستم های به روز در جهت رفع این مشکل توانسته خدماتی به صرفه ارائه کند تا افراد با خیالی آسوده نسبت به زیبا و تمیز شدن جلوه ی سازه ی خود اقدام نمایند. خدماتی که این شرکت در باب شستشو نما اصفهان مورد استفاده قرار می دهد شستشو با سیستم واتر جت می باشد که در ادامه برای آشنایی بیشتر درخصوص نحوه ی کار و هزینه استفاده از دستگاه واترجت شستشو، توضیحات لازم داده می شود پس با ما همراه شوید.

شستشوی نما با دستگاه واترجت

شستشوی نما با دستگاه واترجت

یکی از روش های متداول با کاربرد و نتیجه بخشی بالا استفاده از سیستم واترجت درخصوص نماشویی می باشد. واتر جت دستگاهی است که با استفاده از جریان برق آب را با فشار قوی پمپاژ کرده و از طریق لوله ای بنام نازل به بیرون هدایت می کند، فشار قوی آب با برخورد به سطح، کثیفی ها و جرم ها را تا به اندازه ای برطرف می کند، می توان گفت در واقع دستگاه واترجت شستشو مانند یک لایه بردار عمل می کند. البته قابل ذکر است که واترجت برای زدودن و پاکسازی آلودگی های تمام سطوح به صورت یکسان عمل نمی کند، گاهی یک سطح در اثر آلودگی زیاد و داشتن جرم های سرسخت و قدیمی و یا حتی چرب و چسبده تنها با آب قابل شستن نیست و به طور کامل پاک نمی شوند. گرچه واترجت دارای سیستم آب سرد و آب گرم (به منظور رفع جرم های چربی) می باشد، این جا علاوه بر اعمال این روش در مرحله ی ابتدایی، در مراحل بعدی شستشو، نیاز به مواد شوینده ی قوی تری مانند نانو نیز می باشد. نا گفته نماند واترجت به هنگام استفاده هیچ نوع خطر و صدمه ای به سطح کار وارد نمی کند، از این جهت در بسیاری از کارهای صنعتی هم به منظور تسریع و ملایمت و سهولت از آن استفاده می کنند.

کاربرد دستگاه واتر جت

دستگاه واترجت شستشو برای پاکسازی و شستشوی انواع سنگ ها از جمله گرانیتی، سرامیکی و آجری و سطوح مات و غیر براق مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در نانو نما اصفهان و ساب سنگ اصفهان که متقاضیان زیادی هم دارد، کاربرد بسزایی دارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم واتر جت بخاطر پاشش قوی آب حالت ساییش دارد، به همین منظور است که می تواند جرم ها و کثیفی های سطوح را به راحتی برطرف کند. واترجت ها به غیر از نماشویی ساختمان ها در صنایع دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله در کارواش ها، دندانپزشکی ها، آشپزخانه های بزرگ تولید خوارکی یا به عبارتی صنعتی یا به منظور شستشو و پاکسازی  تانکرهای حمل مواد خوراکی مانند شیر استفاده از دستگاه های واترجت کاربرد دارند. اما بیشترین کاربرد این دستگاه شستشوی سالن های بزرگ کارخانه ها می باشد. یکی از دلایل استفاده از آن به جز پاکسازی، به سبب سرعت بالای دستگاه و تسریع در عمل جلوگیری از اتلاف وقت می باشد. سوال دیگری که در این زمینه مطرح می شود این است که آیا می توان ساختمان های قدیمی و قدمت دار تاریخی که طی سالیان سال در معرض انواع آلودگی ها قرار گرفته اند را شستشو و پاکسازی کرد بدون آسیب و صدمه زدن  به بافت آن ها؟

با اطمینان کامل می گوییم بله این کار قابل اجراست چرا که دستگاه واترجت فقط با آب شستشو می کند و هیچ ماده ی فرسایش دهنده و اسیدی در خود ندارد اما به سهولت آلودگی ها را از سطح برطرف می کند، به همین خاطر روشی مطمئن و سریع با دسترسی راحت است.

دستگاه واترجت شستشو

نماشویی به دو روش سنتی و مدرن قابل اجراست. در روش سنتی عمل شستشو با دست و ابزاری ساده انجام می شود، این روش دارای مشکلات زیادی از جمله عدم دسترسی به تمام نقاط و نواحی سطح  جهت شستشو، زمانبری طولانی، هزینه های زیاد، گاهی داشتن نتیجه ای نه چندان رضایت بخش و با کیفیتی پایین، نیاز داشتن به تعداد نیروی انسانی زیاد می باشد.

دستگاه واترجت شستشو

این ها بخشی از مشکلات و معایبی است که در روش سنتی وجود دارد. روش دیگری که نام برده شد شیوه ی مدرن می باشد که برعکس آنچه برای روش سنتی ذکر شد عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد، صرفه جویی در زمان، دسترسی راحت به تمام نواحی قابل شستشو، عدم نیاز به ابزارو وسایل زیاد، نتیجه ی مطلوب با کیفیت بالا، پاک کردن تمام جرم ها و لکه ها با استفاده از نانو از سطوح، کاهش هزینه برای عملیات شستشو را شامل می شود. این ها تفاوت بین دو روش نماشویی بود که به آن پرداختیم تا به ما در انتخاب درست کمک کند. واترجت  همان روش مدرنیته می باشد که تمام این مزایا را دارد، از این رو اکثر افرادی که قصد نماشویی ساختمان خود را دارند، برای کسب نتیجه دلخواه و به صرفه در زمان و هزینه، این روش را انتخاب می کنند. در مواردی عملیات شستشوی نما حتما باید با واتر جت، نانو نما اصفهان، ساب آجر اصفهان مثلا نمای ساختمان های بزرگ با ارتفاع بالا، نمای ساختمان هایی که آلودگی زیاد و جرم های قدیمی و سرسخت دارند، نمای ساختمان های جدید که گاهی سطح آن ها در اثر ساخت و ساز دچار کثیفی و لکه و گاهی شوره می شود، همچنین نمای ساختمان های آجری  که در اثر دوده کاملا سیاه و جرم گرفته است و نمای بناهای تاریخی که بسیار حساس می باشند، انجام پذیرد.

نتیجه گیری

حال که با سازو کار دستگاه واترجت شستشو آشنایی پیدا کردید لازم به ذکر است در پایان بگوییم نماشویی با واترجت روشی موثر با سرعت بالا، مطمئن در کیفیت و مقرون بصرفه که افراد را به نتیجه ی دلخواه خود می رساند. شرکت خدماتی صبح گستر توانسته است در خصوص نماشویی ساختمان، نانونما و ساب آجر هزینه هایی که افراد برای تهیه کردن ابزار و وسایل و نیروی انسانی متحمل می شوند را با ارائه ی این خدمت به حداقل برساند و کیفیتی عالی را به مشتریان خود عرضه کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.