نماشویی ساختمان تا چه ارتفاع میسر است

نماشویی ساختمان تا چه ارتفاع میسر است ؟

نماشویی ساختمان تا چه ارتفاع میسر است ؟

مقدمه

شرکت صبح گستر با توجه به تجربه ای که در زمینه ی شستشوی نما دارد بسیاری از مشکلات مربوط به آلودگی های نماهای کوچک و بزرگ را مرتفع کرده است. این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتریان با افراد  متخصص در این زمینه همکاری می کند و با روش های مدرن به شستشوی نما می پردازد. صبح گستر با شستشوی نما در تهران برای ارائه ی بهترین خدمات آماده ی همکاری با صاحبان املاک در تهران است.

آلودگی های محیطی در سال های گذشته باعث شده است بسیاری از ساختمان ها با مصالح گوناگونی که دارند دچار لکه ها و کثیفی هایی شوند که با مواد شوینده ی عادی قابل پاکسازی نباشند در سال های اخیر به دلیل ساخت آپارتمان های بلند بسیاری از نماهای شهری به نظر تیره و آلوده می رسند با این حال سوالی که پیش می آید این است که نماشویی ساختمان تا چه ارتفاع میسر است ؟ برای شستشوی آن ها باید تمهیداتی اندیشید. به دلیل افزایش ارتفاعات در ساختمان ها در سال های اخیر بسیاری از افرادی که برای شستشوی نما به محل اعزام می شدند نیاز به یادگیری این حرفه پیدا کردند زیرا شستشوی نماهای مرتفع کار آسانی به نظر نمی رسد. نماشویی با توجه به نوع مصالح و میزان ارتفاعات ساختمان نیاز به تخمین افراد ماهر برای تعیین زمان و هزینه ی کار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت صبح گستر تماس بگیرید.

روش های شستشوی نما

با توجه به موقعیتی که نما در آن قرار گرفته است و میزان ارتفاع ساختمان کار شستشوی نما با روش های مختلفی انجام می گیرد. برای ارتفاع های مختلف نما از روش های متعددی استفاده می شود و نماشویی ساختمان برای ارتفاع های کم و بسیار زیاد امکان پذیر است. کسانی که در کار شستشوی نما تبحر لازم را دارند هیچ محدودیتی برای شستشوی نماهای مختلف ندارند. استفاده از خدمات گسترده ای که صبح گستر ارائه می دهد با توجه به نیاز هر ساختمان مانند ساب سنگ تهران زیبایی و جلوه ای خاص به نماهای شهری می بخشد. این مجموعه روش های مختلفی برای پاکیزگی نما به کار می برد برای آشنایی با انواع روش های شستشوی نما با ما همراه باشید.

نماشویی با راپل (طناب)

راپل کار در تهران برای شستشوی انواع نماها آموزش های لازم را می بینند و دوره های آموزشی تخصصی را می گذرانند. این افراد از تجهیزات مخصوصی برای شستشوی نما استفاده می کنند که از مهم ترین آن ها می توان از طناب های مخصوص کار در ارتفاعات نام برد. برای انجام این کار راپل کاران حرفه ای که اغلب برای کار در ارتفاع آموزش دیده اند و یا صخره نوردان ماهری می باشند با رعایت همه ی نکات ایمنی به ارتفاعات رفته و با تجهیزات کاملی که دارند کار شستشوی نما را انجام می دهند. این روش در سراسر دنیا رواج پیدا کرده است و برای شستشوی انواع نماها با ارتفاعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این افراد با همراه بردن بهترین مواد شوینده و دستگاه هایی که مناسب با انواع مصالح است ساختمان های مرتفع را از انواع آلودگی ها پاک می کنند.

نماشویی با داربست

از روش های سنتی که برای شستشوی نما به کار برده می شود استفاده از داربست است. داربست از قدیمی ترین روش ها است که اغلب برای آپارتمان های چند طبقه و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این روش نسبت به استفاده از تخصص راپل کاران هزینه های کمتری دارد ولی استفاده از داربست هایی که نیاز به باز و بسته شدن دارند باعث افزایش هزینه ها می شود. در صورتی که در نماهای مرتفع استفاده از طناب به دلیل موقعیت ساختمان امکان پذیر نباشد از نماشویی با داربست استفاده می شود که نسبت به دیگر روش ها خطراتی دارد. ایمنی افرادی که این کار را انجام می دهند باید با استفاده از روش های معمول حفظ شود.

نماشویی با کلایمر

برای شستشوی نماهای مرتفع و استفاده از مواد شویند و یا نانو نما در تهران یکی از روش های معمول استفاده از کلایمر است. افرادی که در شستشوی نما مهارت لازم را دارند با استفاده از سبد های حمل افراد که به آن ها کلایمر می گویند از ارتفاع بالا می روند و ساختمان های مختلف را شستشو می دهند. از کلایمر برای شستشوی ساختمان هایی که تا ارتفاع 20 متری نیز ساخته می شوند می توان استفاده کرد. کلایمرها می توانند دو تا چند نفر را با خود حمل کنند. استفاده از این وسیله باعث انجام کار شستشوی نما در زمانی کوتاه می شود.

نماشویی ساختمان تا چه ارتفاع میسر است

نماشویی ساختمان تا چه ارتفاع میسر است

نماشویی با جرثقیل

یکی از روش های نماشویی، استفاده از جرثقیل است. از این روش زمانی استفاده می کنند که استفاده از روش های دیگر امکان پذیر نباشد. به دلیل کاربرد جرثقیل برای دسترسی به ارتفاعات افرادی که از دیگر روش های شستشوی نما به دلیل شرایط ساختمان نمی توانند استفاده کنند ترجیح می دهند با این وسیله نقاط دور در ساختمان های مرتفع را شستشو بدهند. هزینه های استفاده از چرثقیل بستگی به میزان ارتفاع ساختمان دارد و برای شستشوی نما با این وسیله باید وسعت ارتفاع نما را در نظر گرفت. برای استفاده از جرثقیل سبد الکترونیکی را بر روی آن نصب می کنند و فرد به وسیله ی آن به ارتفاع مورد نظر نزدیک می شود.

نماشویی با بالابر هیدرولیکی

استفاده از بالابرهیدرولیکی برای شستشوی نما به ندرت پیش می آید. این نوع بالابرها به دلیل رفتن تا ارتفاع کم مورد استفاده ی چندانی ندارد و فقط برای آپارتمان های چند طبقه استفاده می شود. تامین برق و تجهیزات بالابرهای هیدرولیکی بالا است و از نظر اقتصادی نیز به صرفه نیستند. استفاده از این بالابر از گذشته کمتر است و به دلیل خطراتی که برای نیروهای خدماتی دارد زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

نتیجه گیری

به دلیل پیشرفت فناوری و استفاده از تجهیزات مدرن می توان به آسانی ساختمان ها را در هر ارتفاعی که باشند با مواد و وسایل جدید شستشو داد. مجموعه ی صبح گستر برای رفع این نیاز از مواد شوینده ی مناسب با هر نوع مصالح و تخصص افراد ماهر استفاده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.