تجهیزات و نحوه شستشوی نما

تجهیزات و نحوه شستشوی نما

تجهیزات و نحوه شستشوی نما

مقدمه

نمای ساختمان ها تاثیر به سزایی در زیبایی محیط و جذابیت فضاهای شهری دارند و برای داشتن نمایی تمیز بهتر است از خدمات شرکت های معتبری مانند صبح گستر استفاده کنید. از جمله خدمات شرکت صبح گستر که با استفاده از تجهیزات سنتی و پیشرفته انجام می شود ساب سنگ، شستشوی نما، جرم گیری و خدمات مربوط به زدودن آلودگی از فضاهای مسکونی و اداری است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و پاکیزگی محیط خود را به ما بسپارید.

مجموعه ی صبح گستر تجهیزات کاملی برای شستشوی نما دارد. افراد متخصص با استفاده از بهترین تجهیزات شستشو که برای هر نمایی لازم است با اجرایی دقیق و اصولی شستشوی نما و با استفاده از روش های مدرنی مانند نانو نما در تهران به روزترین خدمات را ارائه می دهند. به دلیل هزینه هایی که نماشویی در شهر تهران با استفاده از داربست داشته است شرکت های معتبر سعی در اجرای نماشویی با استفاده از راپل کاران حرفه ای را دارند تا برای شستن نماهای بلند نیازی به داربست نداشته باشند.

نحوه ی شستشوی نما

برای شستشوی نما در تهران نیازی به استفاده از داربست نیست. راپل کاران برای شستشوی نماهای بلند از طناب های مخصوصی استفاده می کنند و با رعایت ایمنی از این طناب ها برای بالا رفتن کمک می گیرند. نظافت نماهای مختلف با چند روش انجام می شود. شستشو با آب، شستشو با مواد شویند و شستشو با اسید که به اسیدشویی معروف است. در زمانی نیاز به نماشویی تخصصی است که نما به قدری کثیف باشد که با استفاده از آب نیز پاک نشود. گرد و غبار و آلودگی های شهری و باران هایی که به همراه آلودگی در جو به ساختمان ها می رسد باعث می شود بسیاری از نماها دچار کدری بشوند و شستشو با آب این تیرگی ها را رفع نکند. استفاده از دستگاه واترجت برای شستشوی نما از شیوه های معمولی است که بسیاری از مشکلات مربوط به شستشو با مواد شوینده را رفع کرده است. آب پرفشاری که از واترجت مستقیم به نما پاشیده می شود تاثیر زیادی در پاکسازی آلودگی ها دارد. این کار به عهده ی راپل کار در تهران می باشد.

نماشویی ساختمان تا چه ارتفاع میسر است

تجهیزات نماشویی

استفاده از مواد شوینده ی مناسب برای هر کدام از مصالح ساختمانی بسیار ضروری است. افرادی که در شستشوی نما و ساب سنگ در تهران ماهر هستند می دانند به خوبی می توان با استفاده از موادی که برای هر کدام از نماها در نظر گرفته می شود ساختمان ها را از آلودگی پاک کرد. شستن نمای ساختمان با استفاده از مواد شوینده ی عادی نه تنها به زدودن آلودگی کمکی نمی کند بلکه باعث تثبیت شدن کدری در نمای ساختمان می شود. آسیب های جدی ای که با شستشو های غیر اصولی به ساختمان می رسد باعث می شود مصالح تخریب شود و ساختمان نمای ظاهری خود را از دست بدهد.

نماشویی با اسید زمانی توصیه می شود که نمای ساختمان از گرانیت باشد. آلودگی زیادی که بر روی این نما می نشیند می تواند شامل لکه های رنگ و یا آلودگی های موجود در هوا باشد. نماشویی با اسید نه تنها باعث از بین رفتن تدریجی نمای ساختمان نمی شود بله با از بین بردن آلاینده های محیطی از خرابی نمای ساختمان جلوگیری می کند. تیم تخصصی نماشویی صبح گستر با در نظر گرفتن میزان استفاده از شوینده ها با توجه به نیاز ساختمان و جنس مصالح بهترین خدمات را ارائه می دهد.

دلایل نیاز به نماشویی ساختمان

در سال های اخیر به دلیل افزایش میزان آلودگی ها ساختمان های زیادی دچار مشکلاتی شده اند که با آلودگی برای نماها به وجود می آید. به دلیل هزینه های بالایی که نماشویی با سبک های قدیمی داشت از شستن نماها پرهیز می شد تا زمانی که فرسودگی نما باعث تعویض مصالح شود. در سال های اخیر با تخصصی شدن خدمات بسیاری از نماشویی ها مانند شستشو نما تهران با تجهیزات ویژه ای که دارند برای شستشوی تخصصی انواع نماها خدمات ویژه ای را ارائه می دهند. در شهر تهران به دلیل بالا بودن آلاینده های محیطی نیاز به شستشوی نما در سال های اخیر بیشتر شده است و این کار باعث زیبا شدن چهره ی شهرها و مناطق مسکونی و جلوگیری از شیوع میکروب و آلودگی می شود.

دلایل سنگ سابی نما

ساب سنگ در تهران یکی دیگر از راه های زدودن انواع آلودگی ها محسوب می شود. سنگ سابی زمانی انجام می شود که نمای ساختمان پوسیده باشد. برای محاسبه میزان هزینه ی نماسابی باید متراژ ساختمان و میزان کاری که باید بر روی آن انجام شود را محاسبه کنیم. سنگ سابی یکی از کار های تخصصی است که در ساختمان های مرتفع نیز قابل اجرا است. برای رفع آلودگی ها در فضاهایی که صعود به آن دشوار است فقط راپل کار در تهران می تواند مناطقی را که به نظر غیر قابل دسترسی می آید نظافت کند. به همین دلیل بهتر است پیش از هر اقدامی با این افراد حرفه ای مشورت کنید. زیرا در شرایطی که به نظر می رسد نماشویی بسیار هزینه بر باشد، این افراد با مشاورهای حرفه ای از تحمیل بار اضافی به صاحبان املاک خودداری کنند.

تجهیزات و نحوه شستشوی نما

تجهیزات و نحوه شستشوی نما

نتیجه گیری

با توجه به وضعیت آلودگی در شهر های مختلف نماهای ساختمان کدر شده و شهرهای بزرگ را آلوده تر از چیزی که هست نشان می دهند. برای رفع آلودگی از قسمت های مهم ساختمان و نماهایی که چشم بیننده را آزار می دهد، استفاده از خدمات تخصصی بسیاری از مشکلات پیشین در زمینه ی شستشوی نما را حل کرده است. نماشویی با انواع مواد شوینده و با توجه به نوع مصالح یکی از راه هایی است که به دوام مصالح ساختمانی کمک می کند. با استفاده از شیوه های تخصصی راپل کاران به آسانی می توان بسیاری از مشکلات مربوط به نماشویی ساختمان را حل کرد و دیگر نگران نماشویی ساختمان های مرتفع نبود. استفاده از دستگاه هایی مانند واترجت نیز به آسان شدن کارها کمک می کند و با استفاده از مکانیزمی که دارد برای شستشوی نماهای کدر به کار می رود. در صورتی که نمای ساختمان سنگی باشد و با شستشو آلودگی آن پاک نشود نیز با ساب زنی می توان آن را یکدست و تمیز کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تجهیزات و نحوه شستشوی نما و بهره مندی از خدمات صبح گستر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.