نماشویی نمای ساختمان

کدام نمای ساختمان را می توان نماشویی کرد؟

مقدمه         

نمای ساختمان یکی از قسمت های مهم به کار رفته در ساختمان می باشد که تاثیر بسیار زیادی در زیباتر دیده شدن ساختمان ها دارد. امروزه با رشد جمعیت و تردد خودروها در سطح شهر و همچنین بارش باران های اسیدی، نمای ساختمان ها در گذر زمان آلوده شده و نیاز به نماشویی دارند. با نماشویی نمای ساختمان می توانید ارزش ساختمان های خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. مهمترین سوالی که برای افرادی که قصد انجام نماشویی را دارند، ممکن است برای آن ها پیش آید این است که نماشویی برای چه نوع ساختمان هایی قابل انجام می باشد؟ در جواب این پرسش می توان گفت برای تمامی نماهای ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری با جنس و متریال مختلف، می توان از خدمات نماشویی برای از بین بردن آلودگی از سطح آن ها استفاده کرد. در ادامه این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با نماهایی که می توان به وسیله نماشویی آن ها را تمیز کرد، توضیح دهیم. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نماشویی نمای ساختمان

نماشویی نمای ساختمان

انجام نماشویی نمای ساختمان به خصوصی در شهرهای بزرگ، به یک امر ضروری تبدیل شده است. مراکزی که در زمینه شستشو نما و ساب آجر تهران فعالیت دارند، قادر هستند بدون داربست و به وسیله طناب به راحتی انواع نماهای شما را از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاک کنند. در صورتی که در بازه های زمانی مشخص اقدام به نماشویی نمای ساختمان خود بکنید، می توانید باعث کاهش هزینه های شستشو نما شوید. اگر قصد انجام شستشو نما در تهران را دارید، بهتر است به مراکز معتبر و قابل اطمینانی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید. با توجه به نوع نمای ساختمان های شما ممکن است زدن داربست بسیار دشوار باشد، در چنین شرایطی می توان به وسیله طناب، نماشویی نمای ساختمان را انجام داد. از جمله نماهایی که می توان نماشویی را برای آن ها انجام داد شامل موارد:

  • نمای ساختمان آجری

برای نماهای آجری ساختمان ها می توانید از روش سندبلاست استفاده کنید. نماشویی ساختمان های آجری توسط کادر متخصص مجموعه صبح گستر به صورت تضمینی و با کیفیت بسیار بالا انجام می شود. اکثر آجرهایی که در نمای ساختمان ها به کار می روند، گردو غبار را در بازه های زمانی کوتاه به خود جذب می کنند. با نماشویی نمای ساختمان های آجری می توان تمامی کثیفی را از میان آجرها بیرون کشید. شما عزیزان می توانید با استفاده از محلول های شستشوی نمای آجری، آلودگی را از سطح نمای خود از بین ببرید. برای ساختمان هایی با ارتفاع های بسیار بلند، این کار باید توسط داربست و یا توسط راپل کار انجام شود.

نماشویی نمای ساختمان آجری

  • نمای ساختمان سنگ

نمای ساختمان های سنگی با بارش باران ممکن است دچار شوره شوند، برای جلوگیری از این کار می توان در بازه های زمانی مشخص، آن ها را نماشویی کنید. انواع سنگ هایی که در نمای ساختمان ها استفاده می شوند در گذر زمان، آلودگی و گردوغبار میان منافذ آن تجمع پیدا می کند. مجموعه صبح گستر قادر است بدون محدودیت ارتفاع ساختمان، خدمات ساب سنگ اصفهان و در شهرهای تهران، کرمان، گرگان و بوشهر با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

  • نمای ساختمان شیشه ای

نماهای ساختمان های شیشه ای و پنجره دار را می توان توسط راپل کار، نماشویی کرد. افرادی که در زمینه نماشویی نمای ساختمان فعالیت می کنند، می توانند به وسیله طناب به سطح خارجی نمای شیشه ای ساختمان به راحتی دسترسی پیدا کنند. نماشویی شیشه ای اغلب به وسیله ابر و تی انجام می شود. این نوع نمای ساختمان را نمی توان توسط دستگاه و با فشار آب بسیار بالا، نماشویی کرد.

نماشویی نمای ساختمان شیشه ای

  • نمای ساختمان کامپوزیت

در شرایطی که نمای ساختمان های کامپوزیت خود را در مدت زمان بسیار طولانی نماشویی نکنید، ممکن است نیاز باشد تا کل ورق های کامپوزیت را تعویض کنید.

  • نمای ساختمان سرامیک

برای از بین بردن آلودگی از سطح نماهای ساختمان سرامیکی نیاز به فشار آب بسیار بالا می باشد. با نماشویی نمای ساختمان های سرامیکی خود، می توانید باعث نوسازی ساختمان شوید.

نمای ساختمان سرامیک

قیمت نماشویی نمای ساختمان بسته به میزان متراژ کار و دسترسی به نما، مشخص می شود. جهت اطلاع از قیمت نماشویی، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کلیه ی خدمات نماشویی توسط مجموعه صبح گستر با بالاترین سطح کیفیت و توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

جمع بندی نهایی

دود و سیاهی ناشی از تردد خودروها می تواند باعث ایجاد آلودگی در نماهای ساختمان ها شود. در صورتی که کثیفی های موجود در نمای ساختمان های خود را در مدت زمان بسیار طولانی از بین نبرید، کثیفی ها تبدیل به جرم می شود و می تواند باعث ایجاد ظاهر بسیار بدی در نمای ساختمان های شما شود. نماشویی نمای ساختمان یک کار بسیار سخت و دشوار است که تنها توسط افراد ماهر و باتجربه در این زمینه قابل انجام می باشد. از این جهت برای نماشویی نماهای ساختمان خود بهتر است به مراکز مورد اعتمادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.